donderdag 5 juli 2018

56 jaar getrouwd

Dat is lang geleden dat ik iet postte zie ik nu, tijd vliegt zeg
ik heb natuulijk heel wat kaarten gemaakt ondertussen en post ze eigenlijk altijd op facebook
maar deze keer kon ik het niet laten om mee te willen doen met de challenge bij marianne

en het toeval wilde dat ik ook nog eens een trouwkaart maken kon want mijn lieve schoonouders zijn vandaag precies 56 jaar geleden in het huwelijksbootje gestapt.

ik maakte het kaartje met de nieuwste toekan van md
zie dat de foto niet helemaal scherp is helaas.
ik heb gebruikt kl1712 de tekst
col1457 de toekan
ak0070 de achtergrond
en de hoed is van de sneeuwpop.
en kleine bloemetje is een stempeltje ook van md(hoort bijde uil van eline)

ik wil graag meedoen met de challenge van MD205
en stiekum hoop ik op de 2de prijs hihi, wie niet?!
groetjes en geniet van de zon!
ineke


joepie de poepie!! prijs gewonnen haha leuk!

27 opmerkingen:

  1. ik vind hem super geworden had hem ook idd op fb gezien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat schitterend gemaakt!Echt top!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om van de toekans en bruidspaar te maken. En dan voor de bruidegom de muts van de sneeuwman. Goed idee!
    Mooie kaart maakte je voor "mijn" challenge bij Marianne Design.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk geworden Ineke...
    Leuk dat je mee doet met de huwelijksjubileum challenge...
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challege blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar dat de Toekan overal voor ingezet kan worden. Super leuke kaart Ineke.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is super leuk! En gefeliciteerd met de 1e prijs. Ik heb ook vaak dat ik de 2e prijs leuker vind hihi, maar die gaat er de laatste tijd vaak niet meer uit 😏.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wil je als chirurg lid worden van de Illuminati die je rijk en beroemd maakt in de wereld en de macht hebt om mensen op de hoogste plek ter wereld te controleren. Ben je een zakenman of vrouw, artiest, politicus, muzikant, student, voetballer of bastketballer wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven worden, word vandaag lid van de Illuminati-broederschap van aanbidding en ontvang direct een rijk bedrag van 1 miljoen dollar in een week, en daklozen. Waar u ook kiest om in deze wereld te wonen en ontvang ook $ 10.000.000 per maand als salaris.
    VOORDELEN VOOR DE NIEUWE LEDEN DIE LID WORDEN VAN DE ILLUMINATI.
    One A Cash Reward van $ 500.000.
    1. Een nieuwe Exercise Dream CAR ter waarde van $ 300.000.
    2.Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    3. Een maand vakantie (volledig betaald) naar uw droombestemming.
    5.Een jaarabonnement op Golf.
    5. Een VIP-behandeling in alle luchthavens van de wereld.
    6. Een totale verandering van levensstijl.
    8. Toegang tot de Citizen Grove.
    9. Maandelijkse betaling van $ 5.000.000 USD elke maand als lid op uw bankrekening.
    10. Een maand gereserveerde afspraak met de top 5 wereldleiders en de top 5 beroemdheden ter wereld.
    Als je geïnteresseerd bent om je bij ons aan te sluiten bij de Illuminati Great Brotherhood
    Neem contact met ons op via e-mail: cavill612@gmail.com of via whatsapp: +1 (717) 814-8461

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WORD LID VAN DE BROEDERSCHAP ILLUMINATI
    Hallo iedereen, ik ben een van de agenten die door de overste van de Heer (grootmeester) zijn gezonden om zoveel mogelijk mensen te brengen die geïnteresseerd zijn om lid te worden van de grote Illuminati-broederschap, ik ben een zakenman, ik heb een bouwbedrijf en ik heb ook een van de Big Electronic Appliance-winkel in een van het land, en mijn familie woont nu in de VS, ik was ooit zoals jij, ik en mijn vrouw waren financieel gedaald tot 1 vierkante maaltijd per dag, wat voor soort leven was dat om te leven, leefde ik in armoede totdat ik een kans zag om lid te worden van de GROTE TEMPEL VAN ILLUMINATI BROTHERHOOD en ik nam mijn kansen en ik ben nu bijna 10 jaar lid. Hoe hoger je wordt, hoe rijker je wordt. Illuminati laat uw bedrijf sneller groeien dan u zich ooit kunt voorstellen, Illuminati haalt het talent in u naar boven en maakt u beroemd, want als u lid wordt van Illuminati Order, ontvangt u onmiddellijk 2.000.000 Amerikaanse dollars op uw bankrekening, deze en nog veel meer andere voordelen u kunt winnen, dus als u geïnteresseerd bent om lid te worden, neem dan nu contact met ons op via WhatsApp +14062017349 of e-mail ons (illuminatip8@gmail.com). WORD VANDAAG LID EN WORD RIJK, KRACHTIG EN BEROEMD AL UW LEVEN ...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. DIT IS EEN OFFICIEEL BERICHT VAN ILLUMINATI AAN DE WERELDOPMERKING: ER IS GEEN MENSELIJK OFFICIER BETROKKEN EN ILLUMINATI VRAAGT OOK NIET OM DE REGISTRATIEGELD Je kunt via WhatsApp contact opnemen met de tempelagent: +44151-808-0064
    Bent u een zakenman, politicus, pastoor, muzikant? Je wilt rijk zijn,
    beroemd, krachtig in het leven, sluit je aan bij de cultus van de Illuminati-broederschap
    vandaag en ontvang direct een rijk bedrag van. $ 1 miljoen per week en gratis
    Auto waar u ook wilt wonen in deze wereld en u krijgt zelfs $
    1.000.000 als uw voordeel om een nieuw leven te beginnen.

    Je moet minimaal 20 jaar oud zijn voordat je contact kunt opnemen met onze partners E-mail: worldillluminatitemple666@gmail.com of whatsapp +44 [151-808-0064]

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo lieverd, ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om de heer Marcus Dame te bedanken die me eindelijk heeft geholpen om een ​​volwaardig lid te worden van de Grote Illuminati Broederschap en nu leef ik mijn leven in geluk. en ik was ooit behoeftig en leefde mijn leven in extreme armoede en de levensstandaard werd zo arm en laag dat ik zelfs leerde mezelf te doden, ik werd diep gewurgd door armoede en ik had geen lichaam om me te helpen, eten is een probleem voor mij en mijn familie totdat ik een grote genereuze Illuminati-man ontmoette, meneer James genaamd, die me vertelde dat ik niet dood hoefde te gaan en hij introduceerde me in het rijk van rijkdom en roem. Hij zei dat ik mijn lidmaatschapsformulier moest krijgen, wat ik ook deed, en hij zei me dat ik me moest voorbereiden op mijn inwijdingsdag en dat alle nieuwe leden een bepaalde beloning van $ 500.000 dollar krijgen op je inwijdingsdag. dus ik werd ingewijd in de Illuminati-wereld en een paar dagen kreeg ik een contract ter waarde van miljoenen dollars, in mijn bedrijf doe ik het nu heel goed, ik deed precies wat me werd gevraagd en vandaag is het verhaal veranderd, ik heb tot $ 100,000000 USD op mijn bankrekening, ik ben een levend getuigenis, mijn droom en alle rijkdom, roem, succes en rijkdom die ik ooit heb gewenst, is werkelijkheid geworden. Toch dank aan de heer Marcus Dame die mijn dromen werkelijkheid heeft gemaakt door mij te helpen lid te worden van de grote Illuminati. Schiet op, je kunt hem toevoegen op whatsapp +19739833966 of hem e-mailen; marcusdameilluminati@gmail.com
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn getuigenis over hoe ik een Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote illuminate willen aansluiten op de hoogte stellen van hoe ik werd geholpen door een groot Illuminati-lid. Zijn naam is meneer Felix. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van overlijden. na ongeveer 5 jaar en zes maanden te zijn ontslagen. Na te zijn opgelicht door zoveel leden van de Illuminati. Ik ben al die jaren hopeloos, financieel down. Maar op een dag, terwijl ik op internet aan het browsen was, kwam ik de post tegen van het grote Illuminati-lid, de heer Felix, die zei dat je beroemd, rijk en succesvol kunt zijn in het leven door lid te zijn geweest van de grote Illuminati, onmiddellijk nam ik contact op met en Ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat zal worden gebruikt om mij te initiëren, en ik werd ingewijd in de grote Illuminati nieuwe wereldorde. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na initiatie beloond worden met een bedrag van $ 1.000.000 US Dollars. Met de hulp van meneer Felix. Ik werd volledig ingewijd als een volledig Illuminati-lid. Als je eerder gefaald hebt in oplichters, of als dit de eerste keer is dat je iemand zoekt om je te helpen lid te worden, dan is mijn advies voor jou om Mr Felix eens te proberen. Hij is je beste kans om te worden wat je wenst voor je toekomstige leven. Neem contact met hem op E-mail: felixmorganilluminati@gmail.com of WhatsApp +2348056051569.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn getuigenis over hoe ik een Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote illuminate willen aansluiten op de hoogte stellen van hoe ik werd geholpen door een groot Illuminati-lid. Zijn naam is Mr Harris. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van overlijden. na ongeveer 5 jaar en zes maanden te zijn ontslagen. Na te zijn opgelicht door zoveel leden van de Illuminati. Ik ben al die jaren hopeloos, financieel down. Maar op een dag, terwijl ik op internet aan het browsen was, kwam ik de post tegen van het Grote Illuminati-lid, de heer Harris, die zei dat je beroemd, rijk en succesvol kunt zijn in het leven door lid te zijn geweest van de grote Illuminati, ik nam onmiddellijk contact op met en Ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat zal worden gebruikt om mij te initiëren, en ik werd ingewijd in de grote Illuminati nieuwe wereldorde. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na initiatie beloond worden met een bedrag van $ 1.000.000 US Dollars. Met de hulp van meneer Harris. Ik werd volledig ingewijd als een volledig Illuminati-lid. Als je eerder gefaald hebt in oplichters, of als dit de eerste keer is dat je iemand zoekt om je te helpen lid te worden, dan is mijn advies voor jou om Mr Harris eens te proberen. Hij is je beste kans om te worden wat je wenst voor je toekomstige leven. Neem contact met hem op E-mail: illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +12293354811.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. DIT IS EEN OFFICIËLE VERLICHTE BOODSCHAP AAN DE WERELD
    OPMERKING: ER IS GEEN MENSELIJK OFFER BETROKKEN EN ILLUMINATI VERZOEKT OOK GEEN REGISTRATIEKOSTEN
    Je kunt de tempelagent bereiken via WhatsApp: +1(706)406-1662

    Ben je een zakenman, politicus, muzikant? Je wilt rijk zijn

    beroemd, krachtig in het leven, sluit je aan bij de cultus van de Illuminati-broederschap

    vandaag en ontvang direct een rijk bedrag van. $ 1 miljoen per week en gratis

    Auto waar je ervoor kiest om in deze wereld te wonen en zelfs $ te krijgen

    1.000.000 als uw voordeel om een nieuw leven te beginnen.

    U moet minimaal 25 jaar oud zijn voordat u contact kunt opnemen met onze partners
    E-mail:
    Whatsapp: +1(706)406-1662

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn getuigenis over hoe ik een Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote illuminate willen aansluiten op de hoogte stellen van hoe ik werd geholpen door een groot Illuminati-lid. Zijn naam is Mr Harris. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van overlijden. na ongeveer 5 jaar en zes maanden te zijn ontslagen. Na te zijn opgelicht door zoveel leden van de Illuminati. Ik ben al die jaren hopeloos, financieel down. Maar op een dag, terwijl ik op internet aan het browsen was, kwam ik de post tegen van het Grote Illuminati-lid, de heer Harris, die zei dat je beroemd, rijk en succesvol kunt zijn in het leven door lid te zijn geweest van de grote Illuminati, ik nam onmiddellijk contact op met en Ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat zal worden gebruikt om mij te initiëren, en ik werd ingewijd in de grote Illuminati nieuwe wereldorde. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na initiatie beloond worden met een bedrag van $ 1.000.000 US Dollars. Met de hulp van meneer Harris. Ik werd volledig ingewijd als een volledig Illuminati-lid. Als je eerder gefaald hebt in oplichters, of als dit de eerste keer is dat je iemand zoekt om je te helpen lid te worden, dan is mijn advies voor jou om Mr Harris eens te proberen. Hij is je beste kans om te worden wat je wenst voor je toekomstige leven. Neem contact met hem op E-mail: illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +12293354811.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn getuigenis over hoe ik een Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote illuminate willen aansluiten op de hoogte stellen van hoe ik werd geholpen door een groot Illuminati-lid. Zijn naam is Mr Harris. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van overlijden. na ongeveer 5 jaar en zes maanden te zijn ontslagen. Na te zijn opgelicht door zoveel leden van de Illuminati. Ik ben al die jaren hopeloos, financieel down. Maar op een dag, terwijl ik op internet aan het browsen was, kwam ik de post tegen van het Grote Illuminati-lid, de heer Harris, die zei dat je beroemd, rijk en succesvol kunt zijn in het leven door lid te zijn geweest van de grote Illuminati, ik nam onmiddellijk contact op met en Ik legde hem alles uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat zal worden gebruikt om mij te initiëren, en ik werd ingewijd in de grote Illuminati nieuwe wereldorde. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat alle nieuwe leden na initiatie beloond worden met een bedrag van $ 1.000.000 US Dollars. Met de hulp van meneer Harris. Ik werd volledig ingewijd als een volledig Illuminati-lid. Als je eerder gefaald hebt in oplichters, of als dit de eerste keer is dat je iemand zoekt om je te helpen lid te worden, dan is mijn advies voor jou om Mr Harris eens te proberen. Hij is je beste kans om te worden wat je wenst voor je toekomstige leven. Neem contact met hem op E-mail: illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +2348056051569.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. DEELNEMEN AAN DE GROTE ILLUMINATI-TEMPEL VAN GELD EN KRACHT OPMERKING: ER IS GEEN MENSELIJK OFFER BETREKKING EN ILLUMINATI VRAAGT OOK NIET OM DE REGISTRATIEGELD

    U kunt via WhatsApp contact opnemen met de tempelagent: + 1206-855-6632
    Bent u een zakenman, politicus, muzikant, pastoor, voetballer? Je wilt rijk zijn
    beroemd, krachtig in het leven, sluit je aan bij de cultus van de Illuminati-broederschap
    vandaag en ontvang direct een rijke som van. $ 1 miljoen per week en gratis
    Auto waar je ervoor kiest om in deze wereld te wonen en zelfs $ te krijgen
    1.000.000 als uw uitkering om een nieuw leven te beginnen.

    U moet minimaal 20 jaar oud zijn voordat u contact kunt opnemen met onze partners
    Doe niet mee als je student bent
    E-mail: illuminate666temple@outlook.com of Whatsapp: (+ 1206-855-6632)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo allemaal, mijn naam is LUCA BELLINI uit het Verenigd Koninkrijk I
    geef een getuigenis over hoe ik me bij de Illuminati aansloot

    broederschap, ik probeerde al zoveel jaren lid te worden van deze organisatie,

    Ik werd opgelicht door een nepagent in Zuid-Afrika en Nigeria. Ik zat neer

    Ik kon mezelf en mijn gezin niet meer voeden en probeerde wat geld te verdienen

    maar tevergeefs was ik bang om contact op te nemen met een Illuminati-agent

    omdat ze van mijn geld aten, kwam ik op een dag een bericht van iemand tegen

    getuige het bedanken van een man genaamd LUCA BELLINI voor zijn hulp

    word lid van de Broederschap van de Illuminati, toen keek ik naar de e-mail van de man en de

    telefoonnummer daar geschreven, ik was bang om contact met hem op te nemen omdat

    Ik ben verschillende keren opgelicht door oplichters die mijn 500.000 aten en gingen

    weg Met het geld was ik erg in de war, dus besloot ik contact op te nemen met de

    persoon die het getuigenis ontving en ik belde hem en communiceerde

    met hem aan de telefoon voordat hij me zijn eigen verhaal begon te vertellen

    toen hij zich bij hem wilde voegen, vertelde hij me alles wat er te doen was, en toen vond ik mijn uit

    geest en belde de agent genaamd LUCA BELLINI en hij vertelde me alles

    te doen en ik werd ingewijd, verrassend genoeg had ik het voordeel een nieuweling te zijn

    lid, maar als je geïnteresseerd bent om lid te worden, stuur dan een bericht naar LUCA BELLINI via e-mail (worldillluminatitemple666@gmail.com) of Whatsapp +44 7451237910 https://wa.link/3j9wpp

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mein Zeugnis darüber, wie ich Illuminati-Mitglied wurde. Ich möchte die Leute, die sich dem großen Illuminate anschließen wollen, darüber informieren, wie mir ein großartiges Illuminati-Mitglied geholfen hat. Er heißt Mr Harris. Hilft mir, mein Leben aus dem Stadium des Todes zurückzugewinnen. nach etwa 5 Jahren und sechs Monaten entlassen. Nachdem sie von so vielen Mitgliedern der Illuminaten betrogen wurden. Ich war in all den Jahren hoffnungslos und finanziell am Boden. Aber eines Tages, als ich im Internet surfte, stieß ich auf den Posten des Great Illuminati-Mitglieds, Herrn Harris, und sagte, dass Sie berühmt, reich und erfolgreich im Leben sein können, wenn Sie Mitglied der Great Illuminati waren. Sofort kontaktierte ich und Ich erklärte ihm alles und er empfahl mich und half und ich bezahle für das Registrierungsformular für die Mitgliedschaft, das verwendet wird, um mich zu initiieren, und ich wurde in die große neue Weltordnung der Illuminaten eingeweiht. Danach gaben sie mir alle Richtlinien und sagten mir, dass alle neuen Mitglieder nach der Initiierung mit der Summe von 1.000.000 US-Dollar in bar belohnt werden. Mit der Hilfe von Herrn Harris. Ich wurde vollständig als komplettes Illuminati-Mitglied initiiert. Wenn Sie schon einmal mit Betrügern gescheitert sind oder zum ersten Mal jemanden suchen, der Ihnen hilft, Mitglied zu werden, ist mein Rat für Sie, es mit Herrn Harris zu versuchen. Er ist Ihre beste Chance, das zu werden, was Sie sich für Ihr zukünftiges Leben wünschen. Kontaktieren Sie ihn per E-Mail: illuminatiofficial565@gmail.com oder WhatsApp +2348056051569.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. HALLO KIJKERS. JE KUNT VANDAAG LID WORDEN BIJ DE ILLUMINATI, ONGEACHT WAAR JE IN DE WERELD BENT.
    Wil je vrijheid, roem, rijkdom, krachten en wil je dat al je dromen uitkomen? Ben je een opkomend artiest, danser, ondernemer, etc. The Great Illuminati Society biedt je een levenslange kans om je wensen uit te laten komen. Sluit je aan bij de Illuminati en laat al je hartswensen, snelle auto's, roem, geld, invloed en macht uitkomen. Verdien $ 50.000 per maand om lid te worden en $ 50.000.000 als een voordeel dat je een volwaardig lid bent van de grote Illuminati-beweging om weer een nieuw leven te beginnen ...
    Geen vals spel, geen opoffering en geen kwaad ... is een organisatie van vrede, eenheid en liefde, om je aan te melden of de grote raad te bellen op het WhatsApp-nummer: +33758476136
    E-mailadres: greatilluminati0666@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mijn getuigenis over hoe ik een Illuminati-lid werd. Ik wil de mensen die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten laten weten hoe een groot Illuminati-lid mij heeft geholpen. Zijn naam is Lord Harris. Helpt me mijn leven terug te krijgen uit het stadium van de dood. Ontslagen na ongeveer 5 jaar en zes maanden. Na verraden te zijn door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen was ik hopeloos en financieel op de grond. Maar op een dag, terwijl ik op internet aan het surfen was, kwam ik de post van Great Illuminati Member, Lord Harris, tegen en zei dat als je een lid van de Great Illuminati was, je beroemd, rijk en succesvol kunt zijn in het leven. Onmiddellijk nam ik contact op en ik legde alles aan hem uit en hij raadde me aan en hielp en ik betaalde voor het lidmaatschapsregistratieformulier dat werd gebruikt om mij te initiëren en ik werd ingewijd in de grote nieuwe wereldorde van de Illuminati. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en vertelden ze me dat na initiatie alle nieuwe leden beloond zullen worden met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Harris. Ik was volledig ingewijd als een volledig Illuminati-lid. Als je eerder met oplichters hebt gefaald of iemand zoekt om je bij te staan, is mijn advies dat je Lord Harris eens probeert. Het is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via e-mail: illuminatiofficial565@gmail.com of WhatsApp +12024433754.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WELKOM BIJ ILLUMINATI BROEDERSCHAP ORGANISATIE.
    Ik geloof dat we allemaal een droom hebben, een droom om iets groots in het leven te worden, zoveel mensen sterven vandaag zonder hun dromen te verwezenlijken. Sommigen van ons zijn voorbestemd om president van onze verschillende landen te worden of te worden. een van 's werelds grootste muzikanten, voetballers, politici, zakenlieden, komieken of om een helper te zijn voor andere mensen die het nodig hebben. Opmerking; nieuw aangeworven leden hebben recht op grote voordelen en beloningen. Er is geen menselijk offer. Als je echt geïnteresseerd bent om lid te worden van de Illuminati, neem dan vandaag nog contact met ons op voor meer informatie WhatsApp: +1 (234) 248-7286 OF +919205107358
    E-mail: illuminatikingdomempire@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mijn naam is Alexander Reyes. Ik ben een Illuminati-agent met lidmaatschapsnummer 6663653. Ik breng het goede nieuws aan iedereen die naar roem, een lang leven, bescherming, rijkdom / rijkdom / geld en machtig streeft. Ik ben een levend getuigenis, want ik ben geboren in een zeer arm gezin en ik heb de ambitie om rijk te worden in het leven, dus een vriend stelde me voor aan de illuminati en ik sleutel in. Om een ​​lang verhaal kort te maken aan het einde van mijn inwijding, heb ik kreeg $ 3.000.000,00 USD, een herenhuis in New York, een ring van bescherming, een visum om wereldwijd te reizen enz. Sindsdien is mijn leven ten goede veranderd en ben ik erg blij. Vanwege mijn toewijding aan de broederschap, maakten ze me een agent om mensen naar het licht te brengen en rijk te worden. daarom ben ik hier om de wereld te vertellen dat de beste plaats om te zijn de illuminati is. Ik wil iedereen snel opmerken dat lid worden van de Illuminati helemaal gratis is, je betaalt geen diner om lid te worden. Ik smeek u allen die dit bericht lezen om u nu bij ons aan te sluiten en rijk en beschermd te worden. Om lid te worden, stuur me je naam en waar je vandaan komt op whatsapp +1631604808 of stuur een e-mail naar illuminaiworld365@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WORD LID VAN DE GROTE ILLUMINATI TEMPEL VAN GELD EN POWERNOTE: ER IS GEEN MENSELIJK OPOFFER EN ILLUMINATI VRAAGT OOK NIET OM DE REGISTRATIEKOSTEN

    U kunt via WhatsApp contact opnemen met de tempelagent: +1 206-855-6632
    Ben je een zakenman of -vrouw, politiek, muzikant, wil je rijk, beroemd, krachtig in het leven zijn, word vandaag lid van de Illuminatibrotherhood-cultus en krijg meteen een rijk bedrag van. 1 miljoen dollar in een week, en een gratis huis. waar je ook kiest om te leven in deze wereld en ontvang ook maandelijks 500.000 Amerikaanse dollars als salaris ...

    .Ben je geïnteresseerd, bel dan nu de makelaar +1 206-855-6632 of whatsaap hem op
    +1 206-855-6632) Je moet ten minste 25 jaar oud zijn voordat je contact kunt opnemen met onze partners . Doe niet mee als je student bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dit is mijn getuigenis over hoe ik eindelijk lid ben geworden van de nieuwe wereldorde, Illuminati, nadat ik nu al meer dan 2 jaar probeer toe te treden, maar oplichters meerdere keren geld van me hebben afgepakt. Ik ben al zo lang op zoek om lid te worden van de Illuminati, maar oplichters blijven mijn geld aannemen tot begin dit jaar, wanneer ik Lord Morgan online ontmoet die me heeft geholpen om online lid te worden van de broederschap en ik de som van $ 1.000.000 Amerikaanse dollars op mijn bank ontvang account direct na mijn online initiatieritueel en ik zal ook $ 55.000 dollar per maand verdienen, ik ben erg blij! En beloof het goede werk van Lord Morgan te verspreiden. Als je geïnteresseerd bent om vandaag lid te worden van de nieuwe wereldorde Illuminati, neem dan vandaag nog contact op met Lord Morgan in plaats van oplichters te accepteren om je geld aan te nemen, allemaal in naam om je te helpen lid te worden. Neem contact op met Lord Harris E-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com of +1 (202) 443-3754

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Neem contact op met de heer David Mark via e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of Whatsapp +2348140101327, Hallo allemaal, mijn naam is Adams Scott, kom uit Italië, ik geef een getuigenis over hoe ik lid werd van de Illuminati-broederschap, ik probeerde me bij deze organisatie aan te sluiten voor zo vele jaren nu werd ik opgelicht door nepagenten in Zuid-Afrika en Nigeria, ik was down, ik kon mezelf en mijn gezin niet meer voeden en ik probeerde met alle middelen geld te verdienen, maar tevergeefs, ik was bang om contact op te nemen met een illuminati agent omdat ze mijn geld hebben opgegeten, kwam ik op een dag een bericht tegen van iemand die een getuigenis aflegde en een man genaamd David Mark bedankte voor zijn hulp om lid te worden van de Illuminati-broederschap, toen keek ik naar de e-mail van de man en het telefoonnummer dat daar stond geschreven , ik was bang om contact met hem op te nemen omdat ik vaak werd opgelicht door oplichters en weg ging met het geld, toen was ik erg in de war, dus besloot ik contact op te nemen met de persoon die de getuigenis had gekregen en ik belde hem en ik communiceerde met hem op telefoontjes voor e hij begon me zijn eigen verhaal te vertellen over wanneer hij mee wilde doen hij vertelde me alles wat ik moest doen, toen nam ik een besluit en belde de agent David Mark en hij vertelde me alles wat ik moest doen en ik werd ingewijd, verrassend genoeg kreeg ik mijn voordeel van een nieuw lid te zijn van de grote illuminati-broederschap Ik was zo blij, voor degenen onder u die proberen lid te worden van deze organisatie, dit is uw kans om u aan te sluiten CONTACTEER MR David Mark op e-mail joinIlluminati1122@gmail.com of WhatsApp-nummer +2348140101327

    BeantwoordenVerwijderen