dinsdag 20 juni 2017

zomerse verjaardagskaart



hoera, ik heb de 2de prijs gewonnen bij de challenge van MD 179, ben er heel erg blij mee.

dit kaartje doet gewoon weer mee met de volende challenge.

Zomer is het wel, dit kaartje heb ik gemaakt op een iets minder warme dag . mijn blog naam zegt het al ,opzolder , en daar is het nu veel te heet om iets me gaan maken helaas.

ik heb de volgende producten gebruikt;
zon CR1402
zandkasteel CR1278
tekst PL1514
cirkel CR1360
zeemeeuw COL1433
achergrond AK0067
papierblok PB7052

ik doe weer mee met de challenge bij MD 180

groetjes ineke

9 opmerkingen:

  1. Wat is dit ook weer een prachtige kaart Ineke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Ineke,

    een hele mooie zomerse kaart is het geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig schilderijtje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze zomerse verjaardags challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve zomerse verjaardagskaart!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    DT MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi strandkaartje Ineke.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke zomerse verjaardagskaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Ineke! Leuk dat je de "ton" gebruikt hebt waar de vogel opzit!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen