dinsdag 3 januari 2017

geboren ROHAN

Mijn nichtje in Australie is op 1 januari bevallen van hun tweede kindje namelijk Rohan.
en natuurlijk ben ik super trots op haar!
het was een heel karwei!!
maar ze heeft een prachtige zoon
het was daar gewoon nieuws van de dag ze stond in de krant en op de plaatselijke tv zender.
en daar konden wij dan lekker van mee genieten.

het kaartje heb ik gemaakt voor opa en oma denk ik.
ik had nl gisteren al een ander kaartje op de bus gedaan.

ik heb er een klokje op verwerkt met daarop de geboorte tijd nl kwart over zeven

verder heb ik een babybeertje in het baby wiegje gelegd en mama beer erbij
achtergrond plaatje,hahahaha er ligt sneeuw maar werkelijk is het daar bloedheet hahaha

ik doe graag mee met de challenge bij MD

groetjes en alle beste wensen voor het nieuwe jaar!
liefs ineke

8 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk en lief kaartje.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gefeliciteerd met je achter neefje,
    een heel mooi kaartje zeg ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook mooi met het klokje! Leuk Ineke!
    Alsnog de beste wensen voor 2017
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super schattige geboorte kaart Ineke en het klokje past er perfect bij zo!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    De beste wensen voor 2017 en lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kaartje naar de andere kant van de wereld. Super.
    Leuk dat je mee doet met onze klokken Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge BLog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je een kaartje voor de opa en oma maakt. Zullen ze waarderen.
    Prachtige kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om een klokje met de geboortetijd van de baby op het kaartje te verwerken. Lief kaartje zo met de beertjes.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challeng blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk om de geboortetijd op het klokje te zetten! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen