donderdag 4 december 2014

SARAH!

Zo eindelijk is dan een collega van me bevallen en kon ik het slingertje afmaken
ik dacht namelijk dat het super leuk zou zijn om van de beren collectable een naam slingertje temaken

ik had de beertjes al af
wachtte alleen op de naam
en die was korter dan ik dacht hihi
dus ik heb er nog een paar over

ook heb ik er inmiddels al 9 in de houten kerstboom hangen
wat zijn ze weer super die beren!

ben benieuwd wat jullie ervan vinden en misschien een idee op doen!

groetjes en fijne sinterklaasavond vast
groetjes ineke


 
 
 

7 opmerkingen:

  1. WAt schattig!
    En allemaal verschillend, mooi hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel apart, net als de kerstboom. Je hebt er vast succes mee. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk bedacht zeg en schattig uitgevoerd.
    Ook in je boom hangen ze leuk,het toont gelijk he!
    Jij ook fijne Sinterklaasavond met veel cadeau's.

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , die berenslinger is super gedaan echt prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat lief en mooi en juist door de vrolijkheid van kleuren een prachtig cadeautje
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, dat is huisvlijt...wat zijn ze schattig Ineke. Lief, leuk en vrolijk wat wil een mens nog meer..complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen