maandag 17 november 2014

winters kaartje......

Gelukkig laat de winter nog even op zich wachten  vind het prima zo, wat zon en 10 graden
maar ja
eens zal hij komen hihi

ik heb een winters kaartje gemaakt voor verschillende challengens
het moest in kraft en blauw en dat gaat heel mooi samen vind ik
diasy op de schaatsen, zouden we dit jaar ook weer op natuur ijs??

groetjes ineke

 
ik heb gebruikt
papier van MD Bp7040
knipvel Ddk3211
bomen Lr0283
stempels Ec0154
CS0911
let is snow Lr0187
bloemtjes Ju0903
Fr116
Ik doe mee met de challenge bij Diva's MD
Duitse bolg van MD
en de challenge bij Don en daisy

10 opmerkingen:


  1. Ik vind hem super je kaart, heel mooi ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart, de kleuren gaan mooi samen.
    Veel succes bij de challanges waar je aan mee gaat doen.
    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke winterse kaart heb je gemaakt
    leuk dat je mee doet met de challenge van Marianne's design Divas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is ie leuk en mooi en die kleurencombi wel heel bijzonder!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Ineke!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je met deze mooie kaart mee doet met de challenge op het Don&Daisy blog.
    Ik wens je heel veel succes!
    Groetjes
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart! Heerlijk winters met schaatsende Daisy.
    Gezellig dat je meedoet bij MD Divas.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous creation in beautiful colours!
    So glad you have joined us in the Marianne Design Kreadiva´s Challenge!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen