vrijdag 5 september 2014

Beurs Den-bosch




Tja......
Ik had kaartjes gewonnen voor de beurs en dan weet je dat je veel geld gaat uitgeven hihihi!
samen met mijn vriendin naar Den-Bosch getogen
en oh wat hebben we genoten!
echt we waren erg enthousiast
hebben ook afgesproken om weer te gaan!

toen we genoeg gezien hadden en vooral gekocht hadden kwamen we nog bij de kraam van Marjoleine Zweed
en die had ook hele leuke voorbeelden hangen dat ook nog daarvoor gevallen zijn!
ze had een kaartje hangen met die bomen en huisjes erop maar dan voor de lente
ik was meteen verliefd
eenmaal thuis heb ik er mijn eigen draai aan gegeven

geniet van het mooie weer allemaal!
groetjes ineke

4 opmerkingen:

  1. Hoi Ineke,

    Wat een leuke kaart. Ik vind die geweldig. Ik ben ook met een vriendin naar Den Bosch gegaan, en ja dan geef je wel wat behoorlijk uit. Maar ik ben zo tevreden van mijn aankopen, hihihi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje hoor, mooi gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kaart heb je gemaakt met deze bomen er op

    lekker genieten is het dan in den bosch he en leuke dingen gekocht veel plezier er mee

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen